Trabajos de Agente Call Center en Barcelona
Selectra - Barcelona, Catalonia, es
Zudem wirst du von der Flexibilität und Reaktionsfähigkeit eines Unternehmens mit Start-up-Geist profitieren (flache Hierarchie, entspanntes Umfeld) Internationales Team : Wir haben über 20 Nationalitäten...
en: es.talent.com - hace 19 días
TELUS International - Barcelona, Catalonia, es
About us: TELUS Digital is one of the world's leading providers of customer experience (CX) and digital services. With over 70,000 team members across the world, we provide customer service at its best...
en: es.talent.com - hace 4 días

Teleperformance-CRIT - Barcelona , España
¿Tienes experiencia como comercial, recobros, retención, fidelización de clientes y resides en Barcelona? ¿Te interesa trabajar en una empresa de primer nivel y aumentar tus ingresos en función de tus...
en: ats.bizneo.com - hace 3 días
TELUS International - Barcelona, Catalonia, es
About us: TELUS Digital is one of the world's leading providers of customer experience (CX) and digital services. With over 70,000 team members across the world, we provide customer service at its best...
en: es.talent.com - hace 4 días
TELUS International - Barcelona, Catalonia, es
About us: TELUS Digital is one of the world's leading providers of customer experience (CX) and digital services. With over 70,000 team members across the world, we provide customer service at its best...
en: es.talent.com - hace 4 días
ATENTO - Barcelona, Barcelona, ES
Actualmente nos encontramos buscando AGENTES TELEFÓNICOS de atención al cliente para una importante empresa del sector energético. - Ofrecimiento de productos y servicios. - Recepción de llamadas.
en: jobandtalent.com - hace 12 días
Factorial - Barcelona, Catalonia, es
We believe in developing our team, spreading our company culture, and sharing our views on how Human Resources can make a difference for organizations all over the world. * *Ready to be part of the challenge... EUR 18000-26000 per year
en: es.talent.com - hace 10 días
Adecco - Barcelona, Catalonia, es
Funciones: Gestión de Contact Center Preparación de la actividad diaria del contact center Control operativo del servicio Control de las colas, skills y asignación Seguimiento de la actividad Resolución... 16488-16489 EUR € Al año
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
SOSMATIC, S.L. - BARCELONA - BARCELONÈS - 08018 BARCELONA
La persona será responsable de monitorear y gestionar en tiempo real las operaciones de nuestro call center, asegurando que todos los agentes cumplan con sus horarios y que se mantenga un alto nivel de...
en: feinaactiva.gencat.cat - hace 17 días
JUJUR - Barcelona, Catalonia, es
Transparency is key at Jujur. Our team is committed to deliver an honest and personal approach when it comes to recruitment solutions. Candidates and clients come to us as we take the time to really understand...
en: es.talent.com - hace 14 días