Trabajos de Administrativo Office Manager
office manager
,administrativo back office
,Office
,Administrativo Laboral
,Administrativo Facturación
Cataluña, Spain
- Dominio de Excel y estar al día en temas informáticos. Habituado/a a trabajar en entornos digitales, a través de plataformas en la nube. Se valorará mucho que conozca y haya trabajado con el programa... Administrativo Office Manager ofertas de empleo...
en: jobleads.es - hace 12 días
Madrid, Comunidad de Madrid, Spain
Persona resolutiva, organizada, discreta, capaz de trabajar con autonomía, con iniciativa, con habilidades comunicativas y sociales que le apasione trabajar con y para personas en un ambiente internacional... Administrativo Office Manager ofertas de trabajo...
en: jobleads.es - hace 7 días
Atlas Assistants - Madrid, Community of Madrid, es
Executive Assistant Extraordinaire: Transform Chaos into Success at Atlas Assistants Who We Are: Atlas Assistants - A Community of Growth and Excellence At Atlas Assistants, we're more than just a service...
en: es.talent.com - hace 5 días
Valdefinjas, Castilla y León, Spain
Moët Hennessy Wine Estates (MHWE) is a unique collection of prestigious wineries spread across 5 continents. Our vineyards are located on exceptional sites and are among the best terroirs of their appellation...
en: jobleads.es - Ayer
Worldwide Recruitment Energy - Madrid, Comunidad de Madrid, Spain
At Worldwide Recruitment Energy, a recruitment consultancy specializing in the renewable energy sector, we have successfully connected hundreds of professionals with a wide range of companies around the...
en: jobleads.es (+1 fuente) - Ayer
EUROFIRMS ETT - Amorebieta-Etxano (Vizcaya) Cassà de la Selva
Desde Eurofirms, empresa de rrhh, buscamos incorporar para importante compañía, un/a Office Manager para su sede en Bizkaia (Amorebieta). Sus funciones principales serán las siguientes: - Gestión de pedios... Entre 26.000 y 27.000€ Brutos/anuales
en: infoempleo.com (+1 fuente) - hace 9 días
Barcelona, Cataluña, Spain
Our client is looking for a bright Italian speaking office administrator to join their team on a 3 month temporary contract on a full time basis. Within this role you will provide a wide range of administrative...
en: jobleads.es - Ayer
Barcelona, Cataluña, Spain
Experiencia de 2 años en recepción y tareas administrativas. Tareas administrativas y gestión documental. - Contrato laboral temporal (12 meses). Gestión de agenda y citas.
en: jobleads.es - Ayer
Sagan - Madrid, Community of Madrid, es
Job Title: Office & Executive Assistant Location: Remote (PST Time zone) Salary Range: up to 2600 USD Work Schedule: Monday - Friday, 9:00 AM to 5:00 PM (PST) NOTE: INDEPENDENT CONTRACTOR POSITION Company...
en: es.talent.com - hace 5 días
Barcelona, Cataluña, Spain
Serás el punto de referencia y contacto principal para cualquier consulta relacionada con la oficina y, por supuesto, la persona que transmitirá las mejores vibes dando la bienvenida a lxs visitantes de...
en: jobleads.es - hace 2 días